43. Hoge Veluwe (20-21 feb. - 561km).

In weer en wind 's avonds laat richting Nederland gereden met onderweg een periode apocalyptische  weersomstandigheden, hagel, hevige wind en onweer, zelden meegemaakt.

Het is niet makkelijk in Nederland om (gratis) overnachtingsplekjes te vinden voor de camper en door de hevige wind durfde ik niet in een bosrijke omgeving te staan.
Via de app. park4night vond ik uiteindelijk in Oss op een groot parkeerterrein een plekje voor de nacht.







Ook de volgende dag zat het weer niet echt mee, pas in de namiddag kon ik de beentjes strekken.
Een korte wandeling van een uurtje in het prachtige bekendste natuurgebied van Nederland.
Onderweg een monument ter nagedachtenis van de slag om Arnhem 1944.


Ik heb ook een korte stop gemaakt bij het monument van de Belgen, ik denk dat niet veel mensen het weten maar op de Hoge Veluwe was er in de 1e wereldoorlog een gigantisch vluchtelingen kamp van Belgische vluchtelingen.


Het was oorspronkelijk de bedoeling om een 3- tal dagen te verblijven in de hoge Veluwe maar ... door "omstandigheden" moest ik terugkeren huiswaarts.
Ik ga deze uitstap zeker en vast binnenkort verder zetten.