9. Opaalkust FR. (26-27 juni 2019 - 360 km).



Telkens ik in het verleden de Opaalkust bezocht zat het weer niet mee, ook nu was het niet anders.
Geen regen maar grijs, koud, mistig en vooral veeeeel wind.

Een tegenvaller want ik had echt gehoopt op beter weer.
Deze uitstap was last minute, dit kan makkelijk met Fluffy, zij staat altijd klaar voor mij.
Ik had even tijd nodig om wat na te denken en wat is er beter dan dit op een andere locatie te doen dan thuis.

Ik heb Engeland dus niet kunnen zien vanuit Cap Blanc Nez, het is nochtans amper 35km van elkaar verwijderd.




Heel veel heb ik niet ondernomen op deze trip, wat korte wandelingen, uitwaaien, lezen en wat relaxen in de camper.
Ik heb overnacht op de parking van Cap gris Nez, eerst stond ik er alleen en begon ik te twijfelen of ik wel de nacht daar zou doorbrengen op die verlaten plek.
Maar al snel kwamen er enkele campers Fluffy vergezellen.


Naarmate ik op dag 2 langs de prachtige kustroute dichter bij Boulogne kwam klaarde het weer op, beter nog, het werd schitterend weer!
In de buurt van het kuststadje Ambleteuse lekker genoten van het zonnetje en mijn middagmaal lekker rustig genuttigd in de verlaten duinen.



Wat verder in Boulogne-sur-Mer Fluffy geparkeerd in de haven en wat gewandeld in de leuke binnenstad en een terrasje gedaan.