37. Monschau - ... en naar huis ... (3-4 juli - 580km).

 


Een geplande 6 daagse Fluffy trip naar Eifel Duitsland die slechts 1 dag geduurd heeft ...
Verder dan Monschau ben ik niet geraakt ... onoplettendheid bij een rond punt maakte bruusk een einde aan mijn trip.


De afhandeling van het ongeval verliep niet meteen vlot, de jonge dame was akkoord om een aanrijdingsformulier invullen maar de mama kwam ter plaatse en die wilde meteen de politie erbij...
Bovenop een Duits aanrijdingsformulier kreeg ik een P.V. als cadeau .... en een boete die ze mij zouden toesturen (met ansichtkaartje?) ...

Ik was helemaal niet meer in de stemming om mijn trip verder te zetten en besloot onmiddellijk terug te keren naar huis.
Stom, stom, stom van mij om niet op te letten ging er constant door mijn hoofd.
Gaat mijn omnium met Engelse vrijstelling van €750 de kosten dekken?
Met die onzekerheid kon ik mijn uitstapje absoluut niet verder zetten.