33. Han-sur-lesse - Rochefort (3-4 mei 2021 560km)


Een uitstap richting d'Ardennen, meer bepaald Han en omgeving.
Han-sur-Lesse in normale omstandigheden super druk, in coronatijden een spookstad.


Veel meer dan wandelen is er dan ook niet te doen in Han.



Ik vond het beginpunt van de wandeling "Fond de Tion" niet.
In het info kantoor toerisme waren ze blij iemand te zien en dan nog uit het verre Vlaanderen...
Met een wandelkaart in de hand was het een fluitje van een cent om het beginpunt te vinden van de wandeling.


Alhoewel ... na een uur wandelen kwam ik onverwacht terug aan het beginpunt terwijl ik steeds de bordjes met een blauw kruis had gevolgd.
Typisch Geert ... verkeerde afslag genomen en het pad terug genomen in plaats van pad naar de beklimming ...


Tochtjes met Fluffy zouden in principe het hoofd moeten leegmaken, weg met de zorgen, maar constant telefoontjes krijgen met "werk issues" helpt niet echt om tot rust te komen.
Maar er is beterschap op komst, ik moet nog wat geduld oefenen.
Mijn tripjes vanaf juli zouden stressvrij moeten verlopen.



De volgende dag na mijn ochtendloopje in- en rond het centrum van Rochefort richting Ronse gereden om daar vrienden te bezoeken.
Onderweg nog een boswandeling gemaakt en een dutje gedaan in Fluffy.